O mnie
Od 2021 roku mam ogromną przyjemność pracować w agencji marketingowej Artura Jabłońskiego – digitalk, najpierw jako specjalista Google Ads, następnie jako Head of Excellence (mój dział zajmował się m.in. konsultacjami marketingowymi, wdrożeniami analitycznymi i rozwojem usług agencji). Obecnie pełnię rolę COO w firmie doradczo-szkoleniowej Suasio z grupy digitalk.
Jestem wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim. Publikowałem artykuły w takich magazynach jak Marketer+ czy Sprawny Marketing Magazyn.
Swoją pierwszą kampanię Google Ads (wtedy AdWords) uruchomiłem ponad 10 lat temu. Była to promocja mojego bloga. Od tego czasu stworzyłem tysiące kampanii reklamowych Google Ads, dokonałem dziesiątek wdrożeń Google Analytics oraz Google Tag Manager, które pozwoliły na osiągnięcie celów w przeróżnych branżach.
Jestem certyfikowanym przez Google specjalistą reklamy Google Ads, a także Google Analytics i narzędzi do automatyzacji marketingu. Uzyskałem status “Partnera Google”. Jestem absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunkach “Ekonomia” oraz “Zarządzanie”, a także studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego. Podczas studiów byłem finalistą konkursu “Wizz Youth Challange” dla studentów z całej Europy w zakresie marketingu, organizowanym przez linię lotniczą WizzAir.
Jestem praktykiem – w 2015 roku stworzyłem start-up Tickeo. Jest to portal sprzedaży biletów przez internet, wraz z system sprzedaży biletów dla atrakcji turystycznych. Tickeo zostało w 2016 roku wyróżnione w polskiej edycji międzynarodowego konkursu dla młodych firm “Uber Pitch”. Wcześniej prowadziłem biuro podróży oraz stworzyłem bloga o podróżowaniu, cytowanego kilkanaście razy przez największe regionalne i ogólnopolskie media.